Az alváz rendszere:
Sajtolt U profilú hossz- és kereszttartók

Felépítmény:
Korrózióálló acélprofilokból hegesztett un. félig-önhordó váz.
A jármű megfelel az ECE 2001/85 Annex VII előírásnak

Burkolatrendszer:
Kompozit műanyagból és alumíniumból készült burkolóelemek, ill. formadarabok, ragasztva

Üvegezés:
Vázra ragasztott edzett, szimpla, színezett, sík oldal- és hátfalüvegezés.
Thermopán üvegek az ajtólapokban és peronnál.
Nyitható/ mech.zárható oldalüvegek
VSG szélvédő a vázra ragasztva.
Színezett thermopan oldalüvegezés. (OPCIÓ)

Utasajtók:
1-2-0 elrendezésű, egy- ill. kétszárnyú un. befelé-lengő ajtók, utas biztonsági rendszer

Utaskapacitás:
17 ülőutas, 25 állóutas, vagy 17+21+1 kerekesszék
Mechanikus rámpa a középső ajtónál.

Belső kialakítás:
Karcálló HPL lemez burkolat, a mennyezeten műanyag formadarabok
Rétegelt, ragasztott csúszásmentes padló.
Síkpadló a B-tengely előtti kereszttartóig.
Ergonómikus, integrált kapaszkodó-rendszer, rajta leszállás- és vészjelzőkkel.

Ülések:
KIEL LITE TOP típusú félmagas, városi üléstípus, fogantyúkkal, szintetikus szövetburkolás.
ISRI 6800 típusú komplett un. klíma-vezetőűlés, forgatható, integrált mikrofonnal.

Külső világítás:
Komplett Hella rendszer kanyarfényszóróval kiegészítve.

Hűtés, fűtés, szellőzés:
Utastér fűtése: Spheros (Webasto) típusú, programozható fűtőkészülék, radiátoros, szabályozható fűtési rendszer.
Klíma-páramentesítő, mely a központi A/C készülékkel együtt üzemel.
Légkondicionálás: Spheros Aerosphere tip. készülék a tető mellső részén.
Szellőzés: a légkondicionáló berendezés, ill. a nyitható oldal ablakok segítségével, távvezérelt tetőszellőző.

Elektromos rendszer, műszerek:
24 V egyenáram, 4 NOD-n keresztül üzemelő, az alvázzal integrált CAN rendszer
Day-Light jellegű világítás, LED-es biztosíték visszajelzők
Műszerfal, központi LCD kijelzővel, programozható műszer funkciókkal
Utas tájékoztatási rendszer, CD-s rádió a vezető részére
Előkészítés az útvonaljelzők részére
DOT-LED rendszerű - BUSE tip – útvonalkijelzők, prog.vezérléssel (OPCIÓ)
Extra generátor a légkondicionáló energiaellátására

Alváz:
Rába B 115. 50-174 önjáró kivitel

Motor:
OM 904 LA E4 DaimlerChrysler
115 kW / 2200 ford/perc
610 Nm / 1200-1600 ford/perc, lökettérfogat: 4,25 liter
SCR rendszer (Szelektív Katalitikus Redukció)
AdBlue folyadék befecskendező szivattyús gázkezelés NOx érzékelővel

Sebességváltó:
ALLISON S 2100 GEN 4 típusú, 5 előremeneti és 1 hátrameneti fokozattal.
Legnagyobb sebesség: 85 km/h

Futómű:
Rába típusú független mellső felfüggesztés, tárcsafékkel
Rába 360 típusú egyfokozatú hátsó híd tárcsafékkel

Rugózás:
Teljes légrúgózás, térdepléssel, WABCO ECAS szintszabályozó rendszer

Kerekek:
225/75 R 17,5 méretű gumiabroncsok

Kormányzás:
Hidraulikus szervokormánymű, állítható kormányoszlop

Fékek:
ENSZ EGB 13 előírásnak megfelelő, KNORR fékrendszer.
Négykörös fűthető védőszelep, levegőszárító, diagnosztikai csatlakozók, ABS/ASR, megállófék
Tartósfék állandó fojtású motorfék kipufogófékkel, kétfokozatú kézi kapcsolással

Üzemanyagtartály:
150 literes dízel tartály a mellső tengely mögött jobboldalon és cc. 27 literes AdBlue tartály a B tengely mögött baloldalon